söndag 8 augusti 2010

Soffa till salu!

Nu säljer jag vår underbara soffa. Egentligen älskar jag den men den är aningens för lång för att passa in i vårt hus. Den sticker ut en bit i fönstret, vilket jag retat mig lite på. Detta var något jag blundade för när jag köpte den. Jag har en tendes att göra så när jag fastnat för något jag gärna vill ha. Det kan jag stå ut med tänkte jag då, och har så gjort fram tills nu i helgen då jag hittade en liknande soffa som är något kortare.

Om någon är intresserad ligger nu denna soffa ute till försäljning på blocket. Klicka på bifogad länk, så kommer du till annonsen.

http://www.blocket.se/dalarna/Vacker_vit_sekelskiftes_soffa__shabby_28840842.htm?ca=6&w=1

Ha det gott!

/Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Soffan är superfin!
    Jag har två vita och en trären. :-) Kramis Stina

    SvaraRadera
  2. Superfin soffa!!
    Synd att man inte har ett stort hus...
    Bodde jag inte i en tvåa skulle jag absolut vara spekulant =)
    Kram Ellen

    SvaraRadera