söndag 22 augusti 2010

Hemgång

Efter sex  härliga sommarveckor är det nu dags att packa och bege sig hemåt. Fy, jag vill verkligen inte. Pyntade av i trädgården i går, så nu ser det riktigt trist och tomt ut. Passade på att fota några av mina rostiga saker jag har i trädgården. Älskar rost av alla de slag, förutom på bilen...

Den här mysiga lyktan, som man kan sticka ner var som helst i trädgården är min absoluta favorit.

Är också väldigt förtjust i de här rostiga trädgårdsögonen. De blänker så fint när de snurrar i vinden. Både lyktan och ögonen kommer från Bäsna Trädgård, som har massor med fina rostiga saker.

Blev jättekär i den här maffiga, rostiga flaskhållaren som jag hittade på Lavendel & Romantik igår. Funkar också bra att ha liggande på en hylla och förvara vinflaskor i. Smart!

Ha en skön vecka. Själv vågar jag inte tänka på hur det kommer att kännas att vakna av väckarklockan kl. 5.45 i morgon bitti. Huva, jag som älskar att sova.

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst är det vemodigt att hösten närmar sig med stormsteg? Tänk om sommaren kunde vara lika lång som vintern...
    Rost är en favorit hos mig med =)
    Hoppas resan hem går bra!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  2. Vacker sak du hittat!
    Jag som älskar hösten ser bara positivt på den. Men jag kan förstå dig när du ska lämna det där mysstället.:-) Kram Stina

    SvaraRadera