söndag 30 maj 2010

Tradera auktioner

Har inte hunnit med några loppisar den här helgen heller, men däremot har jag målat klart lite småsaker som legat på hög och väntat på en "make over". Har haft lite dåligt samvete för att jag aldrig kommer till skott och målar dem, men nu så. Har för tillfället ingen plats eller behov för sakerna, varför jag lagt ut dem till försäljning på Tradera. Älskar ju att leta fynd och måla, men kan inte spara allt själv. Tradera och Blocket är perfekta ställen för en sådan som mig.

Den här hörnhyllan är en av sakerna som ligger ute till försäljning...

...och den här lilla kryddhyllan...

...den här kammarljusstaken...

...paradhandukshängaren...

...och sist, men inte minst, den här brickan.

Kika gärna in på mina auktioner om du är intresserad. Klicka bara på länken här nedan.


Ha en toppenskön vecka! /Kram Lena

1 kommentar:

  1. Hej hej! =)
    Mitt hjul vara också grönbetsat när jag hittade det på en loppis!
    Ibland får man lita på sin intuition när andra står och gapar och undrar om man "man verkligen ska ha det där??"... ;)

    Fina saker du har till försäljning! Ska ta mig en kik på tradera tror jag ! ;)

    Kramar
    Jennica

    SvaraRadera