onsdag 9 juni 2010

Marathon

Halloj!
Nu var det ett tag sedan jag skrev något. Har lyckats bli sjuk mitt i denna fantastiska årstid. Feber, ont i halsen och ont i hela kroppen. Hur trist som helst att ligga nerbäddad och titta ut på det fantatsiska vädret. Skulle behöva göra massor, plantera blommor, tvätta fönster, måla vita snickerier m.m. så det känns lite stressande att bara ligga här. Har med andra ord inte hänt särskilt mycket i mitt liv de senaste dagarna förutom Stockholm Marathon i lördags.

Jag och min son plus flera andra föräldrar och barn från hans klass var funktionärer på Stockholm Marathon i lördags. De samlar pengar till sin klassresa i 9:an och det här var en av aktiviteterna att få in en slant. Hur kul som helst. Vilken folkfest! Jag gör gärna om det nästa år också. Mycket roligare än att stå utanför någon matvarubutik och kränga bullar eller gå runt och sälja cocosbollar och tubsockor.

I brist på annat, en interiörbild från vårt kök i stugan.

Ha en härlig vecka!
Kram Lena

4 kommentarer:

  1. God Morgon.

    Vad roligt att hitta din fina blogg.

    Önskar dig en trevlig dag.

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!

    Det kommer med största sannolikhet att bli loppis flera gånger under sommaren, så håll utkik efter nästa datum =)

    Tråkigt att vara förkyld denna underbara årstid,, hoppas du är på bättringsvägen!
    Måste bara säga att er stuga ser ut att vara en riktig idyll! Jättefin =)

    Ha en bra dag, kram Ellen

    SvaraRadera
  3. Hej gumman vi har tydligen fått samma bacillusk. Jag har samma symtom som du. Snygg bild från ert kök. Kul med maratonet, förstår att det är bättre än en massa jäkla bullar!!Ha en skön helg vi syns väl snart va?Kramiz gogumman min/Majsan

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du!
    Så underbart fint kök ni har i stugan.:-)

    Idag har jag sovit mycket så jag är lite piggare, just nu.;-) Kram Stina

    SvaraRadera