torsdag 28 april 2011

Underbara London

Hemma igen efter en underbar vecka i London. Mitt hjärta klappar lite extra för England och i synnerhet London, då jag bodde där under en period i mitt liv, på det glada 80-talet.

Naturligtvis vill jag att allt ska vara precis som det var då, med punkarna som hängde på Kings Road, alla unga designers på Hyper Hyper i Kensington och alla svartklädda människor i Camden, men de är puts väck. Numera trängs bara en massa klädkedjor där med varandra. De udda människorna är puts väckoch har troligtvis hittat nya områden att hålla till på.

Idag blir det bara några Londonbilder på bloggen. Åker upp med lite nymålade möbler till butiken i helgen, så jag lägger ut bilder på dem på Lavendel & Romantik bloggen i stället i slutet på veckan.

Ha en skön Valborg!

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar