måndag 4 april 2011

Långhelg

En riktigt riktig långhelg har jag haft den här veckan. Böt bort min lediga måndag mot ledig fredag istället och åkte upp till stugan på torsdag kväll. Var i butiken med Majsan hela fredagen, då vi fick in en massa fina varor från en ny leverantör. Kika gärna in på butiksbloggen (länk till Lavendel & Romantik finns här bredvid), där vi lagt ut allt nytt.

Efter stängning i lördags åkte jag hem till Täby igen och hann även umgås lite med familjen innan helgen var slut.

Ska strax bege mig ut i verkstan och måla lite möbler, men måste först kika in på alla era fina bloggar som jag följer. Är dålig på att kommentera, men jag följer er troget ska ni veta.

Ha en härlig vecka!

Kram
Lena

2 kommentarer:

  1. Det är dags att åka till min Brasa igen. Man är ju sjuk hela tiden så man kommer ju ingen vart. Men snart så...
    :-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Många fina saker du har!
    Visst är kryddpåsarna ljuvliga??
    Ha en fin kväll!
    Kram Ellen

    SvaraRadera