söndag 9 januari 2011

Hemma igen

Då var man tillbaka hemma igen. Julade av innan jag åkte från stugan. Lite trist men skönt att ha det gjort när man kommer dit nästa gång. Har plockat bort det mesta även här hemma, men ljusstakarna får stå kvar i fönstren ett litet tag till.


Senaste veckan har tillbringats till stor del hos goa' Majsan på Lavendel & Romantik. Det har kliat i fingrarna under en längre tid att få göra i ordning en soffa som står i butiken och nu hade jag äntligen tid att ge mig på den. Lite vit färg (eller ganska  mycket faktiskt) och ny klädsel, så tycker jag själv att den blev otroligt fin.

Bra teamwork hade vi med klädseln Majsan och jag. Kan finnas en och annan som passerade förbi butiken efter stängning som undrade vad vi gjorde på golvet och i så konstiga vinklar, men det bjuder vi på.


Majsan har bilder på soffan på butikens blogg http://www.lavendelromantik.blogspot.com/ men jag kan inte låta bli att ta med en bild på den även här.

Ha en skön vecka!

Kram Lena

3 kommentarer:

  1. Fin soffan blev!
    Majsan har såå mycket fint i sin butik..Man kan gå runt runt flera varv och bara titta på allt fint =)
    Synd att man är fattig student, annars hade man handlat järnet där!!
    Hoppas du får en bra start på veckan!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  2. vilken ljuvlig soffa! helt underbar!
    Tack för din kommentar hos mig!

    Kram p.

    SvaraRadera
  3. Underbart vacker! Du kan du.

    Ja, vi är inte riktigt kloka Maja och jag, men vi har kul.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera