måndag 31 januari 2011

Formex

Hade turen att få följa med goa Majsan från Lavendel & Romantik på Formex mässan förra helgen. Så himla kul!!! Vad mycket snyggt det fanns att titta på men gissa om man blev mentalt slut i huvudet av alla intryck. Hann även med en snabbtur upp till stugan och några åk i Romme Alpin innan helgen var slut.

Under veckan som gått  och i helgen har jag hunnit måla en hel del. Bland annat det här bordet och stolen som även fått lite grått fårskinn på dynan.

Tyvärr ska inte möblerna stå kvar här hemma utan får följa med upp till Lavendel & Romantik i helgen. Har lite svårt för att skilja mig från sakerna när jag väl har målat klart dem, men jag lär mig väl med tiden, hoppas jag. Det går ju inte att behålla allt.

Märker ni att det börjar bli ljusare ute? Så härligt och i dag skiner solen här i Täby från en nästan molnfri himmel. Lycka!!!

Kram Lena

1 kommentar: