söndag 2 januari 2011

Härlig ledighet

Svisch, så var både jul och nyår över. Maken och barnen har precis åkt tillbaka hem till Täby, men jag blir kvar en vecka till här i stugan. Så skönt att bara vara ledig och ta dagen som den kommer. Några loppisar har det inte blivit den senaste veckan, men en del målande hos goa Majsan på Lavendel & Romantik. Bra när målarabstinensen behöver stillas och jag själv inte har några objekt att ta till.
När julafton väl är över tycker jag att det är mysigt att köpa hem fräscha blommor och kasta ut allt vad granris heter. Vita tulpaner med lite gröna kvistar slår det mesta.

Granen får trots allt göra mig sällskap veckan ut.

I morgon beger jag mig nog ut på en liten loppisrunda, få se om det blir några fynd.

Kram Lena


4 kommentarer:

  1. God fortsättning!!

    Vilken söt gran du har =)
    Hoppas du hittar några fynd imorgon!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan undra när kärringen här ska ta sig till Majsan. Man vill mer än man kan ibland. Kram till dig goa gumman. Stina

    SvaraRadera
  3. Gos fortsättning! skönt med ledighet! Man behöver det ibland, minst sagt!
    Visst är kopparna fina... hennes alster finns på annakeramik.se
    Kram pernilla

    SvaraRadera
  4. Hej, min söta gumma. Det var så trevligt att få träffa dig på riktigt. Gullig är du.
    En stor kram till dig.

    SvaraRadera