tisdag 26 oktober 2010

Inte så mycket nytt

Blev inte ett enda loppisfynd den här helgen. Har äntligen kommit loss med min målarverkstad i förrådet, så all tid gick åt att inreda där. Målade tak och satte in vettig belysning. Började så smått lägga in golv och ska sedan spika upp panel på väggarna och måla vit.

Äntligen kan jag börja måla undan av det lager av möbler som jag samlat på mig de senaste månaderna.

Min man misstänker att jag kommer att tillbringa åtskilligt med tid där ute, så han föreslog att jag skulle ställa in en säng där också. Kanske ingen dum idé...

Ha en skön vecka!

Kram
Lena



3 kommentarer:

  1. Hej Gumman vilka fina bilder tror nog att din målarverkstad blir lika fin som din stuga är Kram/Majsan

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det överallt du gummelumman.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid lika svårt att hålla mig till den tid som råder... Så fort jul är över planerar jag för påsk och vår! =)
    Vad underbart det vore med en liten målarverkstad! *lyckost* Jag tror min käre man skulle älska lika mycket att slippa allt skräp och färgkladd på köksbänken..*hihi*
    Jag får ha det, plus (kommande) bilderna från ditt krypin som övertalning =)
    Ha det fint!
    Kram
    Jennica

    SvaraRadera