måndag 11 oktober 2010

Lite nytt

Har haft en superskön helg uppe i stugan. Vädret har varit fantastiskt. Här uppe har hösten kommit en bit längre än hemma i Stockholm. Räfsade löv för glatta livet i går, men idag ser det ut som om jag inte ens rört gräsmattan. Har ramlat ner hur mycket nya löv som helst. Jag får se det positivt, jag fick röra lite på mig och vara ute i friska luften i alla fall.

Hittade en massa mysiga saker på Lavendel och Romantik i helgen. Den här lilla sirliga lampkronan t.ex. som ger ett jättemysigt, behagligt sken.

Den här mjuka, gosiga sjalen kommer garanterat att bli en riktig favorit nu när hösten är här på riktigt. Fanns en del andra mysiga sjalar i butiken också och jag var givetvis sugen på alla då jag är en riktig sjaloman.

Blev superglad när jag hittade den här lampan. Köpte en liknande adventsljusstake i vintras som jag inte ville packa undand när julen var över. Framåt april kändes det inte helt ok att ha den framme, men nu har jag både en sommar och vinter variant. Riktigt bra pris dessutom, då även skärmen ingår.
Ha en skön vecka!
Kram
Lena

1 kommentar:

  1. Så fina saker!
    Nä, jag måste ta en tur till goa Majsan. Kanske i nästa vecka, om jag har ork kvar.
    Det har varit lite mycket på sistone.
    Kram till dig goa.
    Stina

    SvaraRadera