onsdag 22 september 2010

Höstmörker

Jag tillhör den där skaran som tycker att det är fantastiskt mysigt med höst. Alltså inte regn, rusk och när det blåser som tusan, men som det har varit idag, i alla fall i Stockholm. Strålande sol, klar frisk och lite kylig luft. Känns så himla fräscht. Pricken över i är när alla träd börjar skifta i underbara färger. Inte riktigt dags för det här ännu, men snart.

Det absolut bästa är att kunda tända en massa ljus när det är mörkt ute. Tror aldrig att jag kan få för många ljuslyktor och ljusstakar.

Det går alltid att klämma in en till.

Hur många jag än köper, så fattas det alltid någonstans.

Ha en härlig höst vecka!

Kram
Lena

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst får man aldrig nog av ljuslyktor? Jag är precis likadan =)
    Höstvädret ska vara som det var idag, soligt och klart!
    Ha en fin kväll!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut.
    Ja, jag älskar också hösten. Bästa årstiden, tycker jag.:-) Kram Stina

    SvaraRadera