lördag 24 juli 2010

Måla, måla, måla...

Målar för hela slanten gör jag just nu. Jag har verkligen "kommit loss" så att säga.

Äntligen klar med utemöblerna. Har så länge velat måla dem vita då jag var trött på det dalablå, som i och för sig också är fint, men ibland vill man förnya sig. Vi har även en gammal Grythyttanmöbel, som fanns kvar i huset när vi köpte det, som behöver få sig en omgång med vit färg. Få se om det blir av i sommar.

Har även målat om sovrummet så nu är väggarna vita. Trägolvet står på tur och ska målas i en svagt grå nyans. Är väldigt förtjust i texter och väggord av alla de slag. Den här satte jag mellan fönstret och taket i sovrummet.

Även en gammal byrå har fått sig en släng av målarpenseln...och lite text på lådorna...

Det var allt för idag. Ha en skön vecka!

//Lena

2 kommentarer:

  1. Så fint du gör. Väldans tjusigt.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va fint du gör =)
    Låter ju jättesnyggt med ljusgrått golv!
    Haven är en mycket trevlig trädgård, men jag gillar Bäsna skarpt =)
    Ha en fortsatt skön semester!
    Kram Ellen

    SvaraRadera