lördag 3 juli 2010

Nedräkning

En vecka kvar till semestern. Gissa om jag längtar? Det blir raka vägen upp till stugan i Dalarna och där kommer jag att vara de närmast 6 veckorna. Det ska bli sååååå skönt.

Måste visa en mysig sjal som jag hittade på Lavendel & Romantik förra veckan. En blandning av både tyg och spets. Jag klär inte riktigt i volang och spets, men den här är aldeles lagom "söt" för min smak. I really like!

Lite bilder från vårt badrum i stugan som äntligen blev klart förra sommaren. Det var ett lyft att få in varmvatten och dusch i huset. Rummet är dock svårfotograferat då det är långsmalt, så det får bli ett par väl valda bilder bara.

I dag har jag och dottern varit på en utflykt till Waxholm. Underbart mysigt i detta härliga väder. Fläktar så skönt när man är nära vatten. Blir så sugen på att ha en stuga i skärgården också, men två hus att sköta om får nog räcka och överge Dalarna finns inte på världskartan. Man kan inte få allt helt enkelt.

Nu hoppas jag att sista jobbveckan går i raketfart. Ha det gott!
//Lena

3 kommentarer:

  1. Härligt med er stundande semester!
    Hoppas ni får det mysigt uppe i Dalarna =)
    Fina kort från badrummet!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder från badrummet. Och jag håller med dig ,visst är det härligt att kunna gå ut i trädgården och plocka in sommarblommor och sätta i vaset lite här och där. :) Hoppas sista jobbveckan går undan så du snart får komma upp till Dalarna och fortsätta fixa i stugan!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Ååå vilka ljuvliga bilder du visar & vilken härlig blogg du har!!
    Tittar in för första gången men återkommer så gärna!!
    Ha det bäst / Cilla

    SvaraRadera