lördag 20 mars 2010

Nya fynd!

Hej!


Vilket fantastiskt väder. Jag blir alldeles lyrisk och får massor med inspiration. Nu börjar jag känna att jag vill vara ute i trädgåren och påta, men tyvärr är det aningens för tidigt ännu. Jag får nöja mig med att sitta på en stol mot en husvägg och titta på när snön så sakteliga börjar smälta.

Är så lycklig över mitt senaste fynd. En gammal urtavla. Ytterligare en av de saker jag länge letat efter, som jag nu kan pricka av från min "sök & finn" lista.

Fyndade det här härliga kruset på dagens loppisrunda med texten "Potatismjöl". Den söta Jeanne D'arc ljusstaken är nyligen inköpt på mysigaste inredningsbutiken, Lavendel & Romantik i Borlänge.

Ett litet skåp, med visst renoveringsbehov, blev också dagens fynd. Härligt att kunna stå ute på altanen med slipmaskinen och inte instängd i garaget. Håller på att måla det för fullt just nu och visar det så fort jag är klar.

Ha det gott!//Lena

2 kommentarer:

  1. Hej gumman..Vad kul att du börjat blogga ska bli kul att följa dig....Vad mycket fin reklam jag fick av dig då...Jag har länkar på min blogg men ska länka från butiksbloggen också...Vilket fint torp ni har...Kram/Majsan

    SvaraRadera
  2. Tack, vad du go Majsan. Vi hörs!//Kram Lena

    SvaraRadera