onsdag 31 mars 2010

Åre

Hej!
Har precis kommit hem från några härliga skiddagar i Åre, så den här veckan har jag tyvärr inga nya renoveringsobjekt att rapportera om.

Passar på att visa mitt underbara linneskåp som vi har i stugan i Dalarna. En riktig favoritmöbel. Kommer att göra sig snyggare när vi renoverar övervåningen och får bort den blommiga tapeten runt omkring. Hoppas att ni har överseende med den.


Ett annat fynd jag gjorde för länge sedan är den här lilla kryddhyllan. Som så mycket annat blir det en helt annan pryl så fort man får på lite vit färg.

I morgon eftermiddag bär det iväg med familjen upp till stugan. Det ska bli så härligt att få komma upp igen. Jag kopplar av som bäst när jag är där uppe. Det är även där jag får mest inspiration. Har en del möbler i uthuset som står och väntar på renovering. Mmmm, det kliar i fingrarna...

Glad Påsk!
//Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar