fredag 12 augusti 2011

Sista veckan

Kan inte fattat att sommaren snart är över. Bara en ynka vecka kvar av semestern. Jag tycker alltid att jag har oceaner av tid när jag går på semester, men veckorna rasar förbi och det är samma visa varje år...

Min familj åkte hem till Täby idag, så sista veckan tillbringar jag själv i stugan. Har inte särskilt bråttom hem, där hinner jag ju vara resten av året.

Hade turen att hitta en pall i exakt likadan modell som en jag köpt på Lavendel & Romantik för ett par år sedan. Målade den vit och gjorde en likdan schablon på. Perfekta som varsit sängbord åt barnen.

Mitt senaste loppisfynd är den här underbara kannan.
Ynka 40 kr fick jag betala för den. Det kallar jag fynd!

I morgon öppnar Tulavippan i nya lokaler i Djurås. Gissa vem som ska dit...?

Önskar er en härlig vecka!//Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar