måndag 4 juli 2011

Nedräkning

Bara fyra dagar kvar att jobba, sedan semester, eller miljöombyte i alla fall. I och med mitt åtagande i Lavendel & Romantik så kommer aldrig semester att innebära total ledighet längre.

Blir en hel del målande av möbler till butiken och så måste ju stackars Majsan, som står i butiken 6 dagar i veckan, få vara lite ledig också. För mig är det ändå en härlig omväxling mot mitt vanliga, hetsiga jobb i konsultbranchen. Jag längtar verkligen!

Bara att få komma upp till härliga Dalarna och få vara i stugan är avkopplande och rogivande för mig och måla möbler är ju bara kul.

Nu blir det en vända ut i verkstaden för att måla klart de möbler som jag ska försöka få med mig upp till butiken tillsammans med all annan packning inför sommaren.

Önskar er en skön vecka!//Lena

1 kommentar:

  1. Du är duktig som jobbar så bra och målar så fint.:-) Kram Stina

    SvaraRadera