söndag 20 mars 2011

Det spritter lite...

Visst börjar man väl ana våren nu, trots bakslag med snöfall i fredags? Här i Täby smälte det tack och lov bort lika snabbt som det kom ner.

Så fort solen tittar fram och snön börjar smälta spenderar jag en halv förmögenhet på blommor. Det borde egentligen vara under den mörka vintern man vill pigga upp sig med lite färg, men då nöjer jag mig gärna med enbart gröna växter.

Min absoluta favorit är Ranunkeln. Gillar den kompakta men ändå spröda formen på blommorna.

Nu ska jag ut i verkstan och måla lite möbler till butiken, så jag inte får skäll av Majsan för att jag kommer upp med bilen tom till helgen... :-)

Önskar er alla en riktigt härlig vecka!

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Visst är det svårt att motstå alla fina vårblommor den här årstiden?? Jag är likadan =)
    Fina kort du visar!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kram Ellen

    SvaraRadera