söndag 20 februari 2011

Några små loppisfynd

Det har blivit lite långt mellan bloggandet nu, dels för att jag jobbar en hel del men också för att jag inte har så mycket att visa. Alla möbler jag målar ska ju ändå upp till Lavendel & Romantik så det blir lite tårta på tårta att visa dem först på min egen blogg och sedan på butiksbloggen.

I veckan hittade jag dock lite småsaker till mig själv på en loppis. Inga mängder, men så pass att jag "gick igång" lite. En kryddburk, en liten vas och en gammal fotoram.

Blev blixtförälskad i fotoramen, som jag tycker är helt underbar bara som den är utan foto i.

En nätt pall, modell högre har också målats under veckan. Lättplacerad och bra att ha.

Ha en härlig vecka!

Kram Lena

3 kommentarer:

  1. Hej Gumman..
    Vilken fin tavelram, även det andra va fint snygg pall...Snart hoppas jag att vi syns igen.
    Kramiz/Majsan

    SvaraRadera
  2. Fina loppissaker du hittat. Du kan måla du och fixa till det så att det blir bra.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Ramen var ju helt underbar!! =)
    Kram Ellen

    SvaraRadera