måndag 28 februari 2011

Lite äldre

I veckan som gick blev jag ett år äldre...igen. Har ingen åldersnoja och har ännu inte hamnat i någon kris (fast det borde vara dags) men jag har aldrig varit särskilt åldersfixerad. För mig är åldern bara en siffra på ett papper. Jag kan ha lika mycket gemensamt med en 19-åring som en 99-åring. Beror helt och hållet på personen i fråga. För många är det viktigt att veta ålder och även yrke för att bilda sig en uppfattning om vem människan man har framför sig är. Jag tycker inte att det säger så mycket.

(Bilden kommer från StyleRoom)
Det bästa med att fylla år är alla fina blommor man får. Hade tagit fina bilder på blombuketterna jag fick, men tyvärr pajade minneskortet i kameran, så jag har "snott" en bild på nätet på en liknande tulpanbukett som jag fick.

En liten hylla som jag hittade på loppis förra helgen har nu fått vit färg och en omgång med sandpapper.

Är väldigt förtjust i den här berlocken som jag köpt på "Koffert" i Stockholm. Finns med massor av olika texter. Handgjorda så ingen är den andra lik.

Ha en bra vecka!

Kram Lena

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis i efterskott!
    Vilken charmig hylla du hittade på loppis och vad fin du gjort den!
    Ha en bra vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Grattis i efterskott!
    Finfin hylla du hittat =)
    Idag är jag piggare! ;)
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! :) Hoppas du hade en fin dag! Såå fin berlock! Gillar din hyacintbukett i högra hörnet och tulpaner är alltid härligt att få!
    Ja, jag kommer att fota av tidningsreportaget och visa på bloggen eftersom tidningen ej verkar gå att köpa i Sverige! :)
    Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  4. En stior kram till dig gumman. Vilken söt hylla du har fixat till.:-) Kram Stina

    SvaraRadera