måndag 6 december 2010

Nytt i linne

Det blev julpynt här hemma till slut också, så nu behöver inte barnen gnälla att vi har omysigaste huset i kvarteret. Nu är allt som det ska.
Var in på H&M Home för några dagar sedan och hittade det här kuddfodralet för 99 kr. Riktigt schysst för att inte vara Jeanne d'Arc. Det fanns en hel del snyggt i vitt och beige linne för överkomliga priser (dukar, handdukar, kuddfodral, morgonrockar, servetter). H&M Home finns på nätet för er som inte bor i Stockholm. Här är vi ju rätt bortskämda med att det mesta finns på armlängds avstånd...

Är också jätteglad över min väggbonad som jag hittade på butiken Mathilde häromveckan. Många fina i olika färger och storlekar med kloka ord på.

Snön ligger kvar och det är hur juligt och härligt som helst. Jag njuter verkligen!

Ha en skön vecka./Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Hej hej på dig!

    Jasså hade hon skyltar? de är nog kvar från förra julen då jag gjrde an ganska stor order till henne. Men vad gör det jul är ju alltid jul =O)

    Vad kul att du köpte en av henne iallafall.
    Jag brukar sälja till majsan, men med skola & bortajobbande man har tiden inte funnits bara tyvärr.

    Hoppas du hade en fin helg!

    Kramar Emma

    SvaraRadera
  2. kan aldrg tro på dina barn att ni skulle ha det omysigaste huset! Som har det så fint!

    Tack för din fina kommentar! Jag skrattade gott att du fick dansa dig genom nätterna ;D Även fast det inte är så rolgt när man är mitt inne i det! :D

    Kram pernilla

    SvaraRadera