lördag 4 juni 2011

Högsommar...?

Vad härligt med några extra lediga dagar och vilket väder sedan. Rena rama högsommaren. Känns nästan som jag har semester redan. Blir svårt att åka hem från stugan för att jobba igen. Nu vill jag vara kvar här och bara njuta. Har i och för sig jobbat både fredag och lördag i butiken, men för mig är det en härlig omväxling mot det jobb jag har hemma i Stockholm, så det räknas inte riktigt.

Det är så fint när alla blommor i trädgården börjar blomma. Vi har inte så mycket planterat men mycket vackert som växer av sig själv här och där.

Så härligt att bara kunna gå ut i trädgården och plocka sig en bukett liljekonvaljer.

Gjorde ett reafynd igår, vilket alltid piggar upp humöret. Den här söta lilla koftan, som kommer från Selected Style i Borlänge, kunde jag bara inte motstå.

När jag ändå är inne på temat kläder vill jag slå ett extra slag för de vackra kläderna från Vintage by Fé som vi precis tagit in i butiken. Extra förtjust är jag i den här skira, vita tunikan med snörning i ryggen som gör att den sitter jättefint på.

Kika gärna in på butiksbloggen och kolla på de övriga kläderna i sortimentet (länk till Lavendel & Romantik finns här bredvid).

Önskar er en fortsatt trevlig helg!

Kram Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar